چند دوبیتی
گرفته مهر تو در سینه ام جا
و از بار غمت شد قامتم تا
ولیکن چون خر عشقت جلو شد
رها کردی مرا در کوچه تنها
***
دلم مهر تو را در سینه اندوخت
نگاهم را به راه دیدنت دوخت
ولی تو آنقدر سرگرم بودی
ندانستی که این بیچاره چون سوخت
+ نوشته شده در سه شنبه یکم مرداد ۱۳۹۲ ساعت 21:21 توسط علی دلفاردی
|